Dyrektor
Instytutu Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II w Krakowie
ogłasza nabór na stanowisko
Specjalista do spraw animacji kultury
Miejsce pracy: Kraków
Wymiar czasu pracy: 3/4 etatu
Umowa: na czas nieokreślony
Termin zatrudnienia: niezwłocznie
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe;
• znajomość nowoczesnych trendów oraz narzędzi w obszarze marketingu;
• „lekkie pióro” i perfekcyjna komunikacja w języku polskim;
• znajomość pakietu MS Office oraz środowiska Windows;
2. Wymagania dodatkowe:
• umiejętność redagowania tekstów;
• kreatywność i wyczucie estetyczne;
• komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
• umiejętność długofalowego planowania i ustalania priorytetów;
• otwartość, samodzielność i dobra organizacja pracy;
• własna inicjatywa;
• dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• Koordynacja prac w zakresie strategii programów rozwoju Instytutu.
• Przygotowywanie bieżących planów działania oraz przedstawianie nowych propozycji programowych do realizacji.
• Przygotowywanie oferty programowej Instytutu zgodnie z duchem nauczania Ojca Świętego Jana Pawła II.
• Organizowanie i przeprowadzanie konkursów dla dzieci w wieku 3-6 lat, uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
• Organizowanie projektu „Małopolski Carolus”- przyjmowanie zgłoszeń, ocena wstępna kart zgłoszeń, organizacja prac Kapituły oraz przygotowanie gali wręczania nagród.
• Praca w zespole redakcyjnym kwartalnika „Lolek”
• Działalność twórcza o indywidualnym charakterze w jakikolwiek postaci, niezależnie od wartości, przeznaczenia oraz sposobu wyrażania i utrwalania w rozumieniu ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych, w tym w szczególności :tworzenie i redakcja tekstów, redagowanie cudzych tekstów, w szczególności wykładów, odczytów gości, prelegentów, tworzenie zbiorów, antologii, tworzenie projektów wystaw, wybór zdjęć i tekstów na potrzeby wystaw, baz danych spełniające cechy utworu.
• Pomoc przy organizacji przedsięwzięć popularyzujących dzieło Jana Pawła II (koncertów, wystaw, rajdów, konferencji).
• Przygotowywanie projektów finansowych ze źródeł zewnętrznych na działalność programową Instytutu.
• Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń Dyrektora, obowiązujących przepisów prawa, Statutu i aktów normatywnych Instytutu.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kwestionariusz pracownika ubiegającego się o pracę
4) kserokopie świadectw pracy,
5) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
6) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach.
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać dane osobowe określone zgodnie z art. 221 Kodeksu pracy: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
W przypadku gdy dokumenty aplikacyjne zawierać będą inne dane niż dane osobowe określone powyżej (np.: zdjęcie przedstawiające wizerunek), należy złożyć oświadczenie o poniższej treści. (Dane osobowe szczególnej kategorii (art. 9 RODO) nie opatrzone zgodą kandydata na ich przetwarzanie zostaną usunięte i nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji).
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych niż wynika to z art. 2 21 Kodeksu pracy zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach na potrzeby realizacji procedury rekrutacji na stanowisko
Wymagane dokumenty można składać w następujący sposób:
a) pocztą tradycyjną na adres: Instytut Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II w Krakowie,
ul. Totus Tuus 30, 30-610 Kraków,
b) osobiście siedzibie Instytutu, adres jw.
c) e-mailem: instytut@idmjp2.pl
d) poprzez internetowe serwisy rekrutujące
tryb składania dokumentów aplikacyjnych będzie każdorazowo dostosowywany do możliwości organizacyjnych Instytutu.
W terminie od 9-08-2023 do 23-08-2023 z adnotacją :”Nabór na stanowisko: Specjalista do spraw animacji kultury”
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po określonym terminie lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Dokumenty będzie można odebrać osobiście. Po zakończeniu procedury naboru dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną odebrane przez kandydatów w przeciągu 1 miesiąca zostaną komisyjnie zniszczone.
Procedura naboru odbywa się w dwóch etapach:
– I etap – polega na sprawdzeniu i ocenie wymagań formalnych (obowiązkowych) na podstawie nadesłanych aplikacji. O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem.
– II etap – polega na przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami spełniającymi wymagania formalne. Kandydat zatwierdzony do przyjęcia na stanowisko objęte naborem zostanie zawiadomiony o tym fakcie telefonicznie lub e-mailem.
Organizator naboru zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
Organizator naboru zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
10. List motywacyjny lub CV kandydata powinny być opatrzona oświadczeniem: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach na potrzeby realizacji procedury rekrutacji na stanowisko